Jag mår hon leva!

Idag så kom släkten och firade oss, visserligen var det ca en månad sen vi fyllde år, men det gick inte innan. Men det var riktigt kul och trevligt! Lille Isak var helt hysterisk och rolig, kommer bilder på honom i mon, och lite andra bilder från dagen, men jag är skit trött nu så ska göra mig klar att sova så ska jag titta på film och sen sova. Ska försöka lägga mig vid 9^^ Både jag och Linda fick samma saker, så det blev 650 kr och ett presentkort på H&M, vet inte riktigt hur mycket det är på det kortet, men det gör inget, H&M är favoritstället!
Det är ju skola i morgon som vanligt, men jag känner på mig att det kommer bli en bra vecka! I morgon ska jag nog se ifall älsklingen vill komma hit:)

Nu säger jag godnatt för jag kommer stänga av datorn nu och bara ta det lugtn!

Kommentera här: