Hong Kong!

Hola!
Idag är det tisdag, vilket betyder: HALVDAG:D!!   Hade engelska hela dagen då, i 2.5 timmar. Tittade på en film som heter Fawlty Towers (pang i bygget) den var ganska rolig faktiskt, men man skrattade ju mest åt lilla Annelie som tyckte det var skut kul:P Hon är härlig;) Sedan blev det att prata muntligt i en liten grupp med läraren, gick sådär:/ Min engelska är bra när jag läser, tänker och skriver, men när jag ska prata det blir det bara sluddrig:( Får ta och öva på det lite;)

Efter det så var det lunch. Jag, Linda, Elin, Janeth och Annelie gick bort till Hong Kong och åt, gott! Det var ganska kul. Vi satt där i säkert 40 min eftersom bussen vi skulle åka gick 12.20 (lunchen börjar vid 11.15) så vi hade inte bråttom;) Var nere lite nu när jag kom hem och sedan fick katterna följa med upp, de tyckte dem var roligt:P Sedan skrämde pappa ner dem och jag slipade i rummet då. Nu ska jag duscha!

Kommentera här: