Så trött

Linda och jag var ju och handlade innan och det var nästan precis efter att jag skrev mitt förra inlägg och nu är jag skit trött! Har bakat sen vi kom hem och det har varit krångligt och just nu verkar det som att det kan bli hur fel som helst med den där Cheesecaken. Det som är extra jobbigt är att brödet inte är klart ännu sp det måste bakas ut och sen in i ugen om typ 50 min, lite paus tills dess:)

Har varit nere och pratat med pappa lite med och det verkar som att vi ska till min farbror på söndag för han fyller år. Vi får se ifall mina kusiner på den sidan kommer med eller vad de hittar på. Alla är ju 16 år eller äldre så de är väl iväg. Men jag kan inte va med min älskling i helgen så det skulle vara kul att åka till min farbror. Tror inte jag har sett honom i år?

Näe, nu ska jag lägga mig i sängen och vila lite.

Kommentera här: