Nu börjar det likna en super skön sommar :)

Låg ute och solade i ca en timme med syrran och kissarna och vi fick mycket färg på den lilla stunden:D Jag är överlycklig för verken jag eller Linda bruka få färg någonstans. Men på mig så börja det bli brunt direkt nu med, om jag smörjer in mig, men Linda gjorde det inte så hon är lite röd ännu;) 

Efter att vi solade lite så duschade jag och skrubbade hela kroppen med en slags tvål med massa små korn i. Även om den är från IKEA så är den riktigt bra och färgen kommer komma fortare och sitta bättre, vilket är perfekt! Vi gick även till Ica och handlade åt pappa och Linda tog ut pengar och det var så himla varmt, men så underbart! Älskar att det är så varmt och soligt för då känns det som att sommaren är påväg, eller att det är sommar. Vilket det egentligen är eftersom vi är i Juli snart.

Fick reda på ett litet sommarjobb vi kanske ska göra med, skrivet mer om det sen.

Kommentera här: