Glad midsommar :)

Jaa, dagen för min del började vid halv 5 i morse^^ Följde med pappa till jobbet och fick köra el-bil, det var skit kul :D Så jag övade en hel del på att backa medan pappa klippte gräset. Tydligen är dikerna ca 4 meter djupa så jag vågade inte backa så mycket mer efter att han sa det^^ Men det var roligt fast man fick upp så tidigt. Hade otur att det började regna så fort vi kom ut på banan så vi fick byta till regnkläder, men det försvann sen och då kom solen och det var jätte skönt då. 

Fick bara tre timmar sömn inatt med för jag följde med älskling och hans föräldrar på bio igår med, Super 8. Den var riktigt bra men ingen varnade mej för att den var läskig! Var riktigt kul när hans mamma hoppade till för då blev jag rädd för det och hoppade med till xD Kom hem vid 12 inatt då i alla fall.

Kommentera här: