CHOKLAD!!!!

Det är precis det jag hör nu från TV:n. Det är Svampbob, och väldigt tråkigt:) Klockan är typ 5 när detta publiceras så då kan jag skriva såhär, det var två timmar sen Hannes åkte hem. Han sov här inatt efter att ha hängt med till mormor. 
Just det, detta måste jag bara skriva! Jag fick övningsköra hela vägen från oss till honom och sen vidare till mormor. Och jag har aldrig kört i en stad eller vad vi ska kalla det, men det gick bra, så långt. Sen efter att vi plockat upp honom och vi ska svänga ut från hans område, så får vi motorstopp mitt över båda körbanorna! Och det värsta är att det kom bilar från båda hållen och där stog vi mitt i och kom ingen stans. Så himla jobbigt var det och mamma säger att man ska inte få panik vad som än händer, men hur lätt är det att inte få panik i en sån situation??!! Resten av resan till mormor och hem till Hannes igen gick bra i alla fall, men sen fick mamma ta över. 

Just nu är mamma och handlar och jag får ta hand om maten, hoppas de slutar bra!

Kommentera här: