11 juni 2011 (igår)

Idag är det söndag vilket betyder att man är skit trött och inte orka skolan i morgon. Men det är bara måndag och på tisdag så slutar vi skolan :D

Igår så hämtade vi min mobil som de hade lovat skulle kommit i typ torsdags, igår var det lördag-_-' Men jag fick den då och jag är riktigt nöjd med den faktiskt, lite svårt att skriva med den för jag kan inte använda mina naglar:( Linda fick sin kamera också. Innan vi hämtade kameran och mobilen så jobbade vi och det gick jättefort. Så vi hade lång tid kvar innan vi skulle ta bussen hem, mamma stannade kvar i Växjö.

Så ungefär hela kvällen så lekte jag med min nya mobil och fixade lite saker, hoppas det inte kostar bara:S Och sen målade jag och Linda naglarna och åt chips medan vi tittade på film. Pappa hjälpte oss med maten med för vi är inte så bra på det, även om det bara var att koka potatis. Tur att han var hemma i alla fall för annars hade vi ätit färdigmat tror jag:P

Göran upptäckte att det var tonfisk vi åt med så han hoppade upp på bordet och ville sno mat från oss men han fick bara lite fisk av Linda just då, Liza kom upp sen med men de fick lite tonfisk sen med ändå och då blev de nöjda. En bra dag:)

Kommentera här: