Jobbat halva dagen

Vi fick börja på de två nya jobben idag, jag och syrran och det tog typ halva dagen. Okej, ett ställe var bara idag, men det gick bra det med. Började dagen med att försova oss, jag och mamma så det belv stressigt när Linda kom och frågade om vi inte skulle åka nu:P  Men vi hann med allt och vi gick och handlade lite smink grejer innan vi åkte hem. (Bilder kommer senare för kameran är i mammas bil just nu) Jag tar alltså kort senare när hon är hemma. Men det blev två mascaror och en pensel till ögonskuggor. Köpte allt på H&M med för vi hann inte med fler ställen innan bussen. 

Men nu har jag varit hemma ett tag och snart tror jag att vi skulle åka och handla med vet inte när, trodde vi skulle det nu, men nepp. Det börja bli lite smått panik här uppe för det är kris med istet nu! Har knappt en halv paket kvar tror jag!!! Vissa får panik om de inte får röka, jag får panik om jag inte får mitt iste^^

I morgon kommer älskling hit och ska sova. Ska bli kul att träffa honom för vi har inte träffats på en vecka eftersom han har varit i Göteborg. Men i mon så bli det, ska se om jag kan tvinga med honom ut med om det är fint väder.

Kommentera här: