Haga + nordstan

Vi var som sagt i Haga och tittade lite. Jag köpte även en lång kjol som jag ska ha som klänning istället och även en slags "plånbok". Vi köpte även de där stora bullarna med som vi köpte när vi var där i vintras^^ 

Efter haga så åkte vi tillbaka till centralstationen för att äta kinamat på ett ställe som vi ätit på förr. Det var gott såklart men blev lite för mätt på det. Sen hade Linda och jag ca en timme på oss att shoppa i nordstan. Då köpte jag bara en väska men Linda hittade en hel del att handla. Det fanns såklart en massa kul som jag ville köpa men man har ju inte råd^^

Just nu sitter vi bara och slappar, i morgon blir det att åka båt och bada ifall det är fint väder. Bilder på all shopping och vinsten kommer när jag har mer tid eller är hemma igen.

Kommentera här: