Dag 9 - Min tro

Hade varit mer passande att ha denna igår, men det blir idag! Jag är ju kristen eftersom jag är döpt. Vet inte om det betyder att jag är kristen när jag har varit brudnäbb en gång när jag var liten med. Detta har kanske inte med en tro att göra, men jag tror mer på Gud än typ Allah (tror jag muslimernas gud heter???) för det är en annan religon. 

Sen finns det tillfällen då man nästan blir rädd för att det har något med Gud eller andlighet att göra. Låter säkert jättedumt, men vissa tillfällen så dyker sånt upp. När jag var liten med så var vi ofta i kyrkan och sånt, men då tänkte man inte på Gud direkt för vi var ganska små ju. 

Men i framtiden så har jag planer på ett bröllop i en kyrka i alla fall, så mycket tror jag på sånt:P Ska bara hitta någon som vill samma..

Kommentera här: