Dag 6 - Min dag

Min dag började  med att jag vaknade, såklart. Sen stannade jag i sängen ett bra tag för att 40 min senare gå och duscha. Vid ca 12 så åkte jag och Linda in till Växjö för att gå på stan lite med mamma och senare gå på bio! Vi hittade i princip inget att köpa så vi åkte till lägenheten där vi åt och alla blev skit trötta. Eftersom bion började vid 15.15 så hann vi inte direkt göra något innan så vi gick till bion vid 15.00 ungefär. 
Och jag måste bara säga att den va jättebra:D Synd att det var den sista, men vad ska man göra, någon gång tar det ju slut. 
När vi kom hem efter bion så åkte vi och slängde tidningar och lite sånt och nu sitter jag här och äter nudlar samtidigt som jag skriver! 

Det var väl allt jag hade att säga just nu, jag ska försöka ta lite kort någon dag med, är dålig på att lägga upp det. Så idag kör vi på en bild jag tog igår på Göran som inte alls passa in med texten.
Han blev riktigt söt i tratten^^

Kommentera här: