Dag 3 - Mina föräldrar

Mina föäldrar är de bästa som finns i hela världen tycker jag. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om dem, men något litet ska jag nog komma på:P

Mamma! Mamma heter Susanne och är 49 år ung. (gillar inte att skirva xx år gammal, så skriver ung) Vad hon jobbar med vet jag inte riktigt så jag skriver det inte, säkrast så att det inte blir fel. Hon och jag bor på övervåningen i huset där vi bor så jag träffar ju henne mer än pappa, men det är bara att gå ner till honom.
(Mamma är till höger på bilden)


Pappa! Pappa heter Inge och är 52 år ung. Han jobbar på en golfbana och man kan nästan säga att det är tack vare honom att det kommer fler dit. Han sköter om banan och klipper gräset där. Han gör såklart annat där med, men det räcker nog att skriva detta, för jag vet inte vad han gör mer:P Han bor på våningen under mig och mamma. Linda bor där nere med honom.


Detta är ungefär vad man kan skriva om dem, för att inte berätta för mycket. Jag sa att jag skulle lägga upp denna när vi hämtat Linda, men jag gör det nu istället.^^

Kommentera här: