Dag 15 - Mina drömmar

Min dröm är att bli Make-up artist efter gymnasiet. Eller inte direkt efter, men läsa vidare så jag kan bli det i alla fall. Ja, iframtiden är det min dröm kan man säga.

Jag vill även kunna sjunga, det är visserligen en dröm som aldrig kommer slå eftersom jag inte ha rösten till att bli det. 

Min allra högsta dröm är att en dag gifta mig med drömkillen och få minst två barn. Hade gärna haft fem stycken om jag inte hade behövt klämma ut dem själv. Kan ju adoptera...?

Har en annan dröm med som man inte kan skriva, men alla kan nog lista ut det..



Detta är mina drömmar just nu, vill även bli 3 år igen då man slapp bry sig om något. Men detta är även mina mål i livet. Jag ska först klara av gymnasiet så kan jag tänka på resten sen efter det. Men det är bara två år kvar av det så det börja dra ihop sig.

Kommentera här: