Lördag.

Vaknade upp hos min älskling idag <3  Så mysigt att sova med honom fast han tar hela sängen^^   Blev att ligga i soffan och titta på tv halva dagen, sen blev de mormor. Vi insåg båda två att vi inte skulle göra annat än se på tv så jag följde med till mormor:P  Isak och lille Theo kom dit senare:)  Isak lika hysterisk som vanlitg asså ;O
Sedan blev de hem och titta på Melodifestivalen och laga mat med mamma:)  Det blev jätte gott, som vanligt ;)
Sen gick jag och la mig vid 10 tiden och tittade på en Glee inspelning i ca en timme då. Somnade vid 11 tiden då och sen vid halv 12 (på natten såklart) så kommer det någon och ringer på dörren;O Seriöst, vem är så dum som ringer så sent? Var min tanke, det visade sig att det var en kompis till pappa som var full, han visste antgligen inte vad han gjorde. Stackars Linda som får sova nere var säkert livrädd:P

Kommentera här: