Skit med..

Det verkar inte som att det fjärde klippet vill laddas upp helt så jag få avbryta den. Men den kommer upp en annan dag istället. Kanske kan försöka i morgon igen innan jag åker till skolan. Känner mig så himla ofräsch med så jag måste duscha innan jag åker in. Sen blir det bara lite mascara tror jag. Kanske fixa eyeliner där eller något. 

Undra om vi kommer överleva det förresten. Det var ju över 140 stycken som skulle äta så det behövs en del folk både i köket och som servera. Vi få hoppas att det går bra. Jag ser faktiskt fram emot det:) Gjorde det idag med just för att matten och tandläkaren gick lite sämre än det kunde. Men det blev att åka hem istället. Men det viktiga är att jag kommer i mon:) Ska även jobba lite snabbt innan dess. Det få gå på två sekunder och sen blir det att springa fram ohc tillbaka till skolan! Natti natti :)

Kommentera här: