jag har fått ett heltidsjobb!

Hemma dock. Råttorna ta livet av mej asså! Som jag skrev innan så ramlade Charli ner så fort han kom upp i sängen typ och för en liten stund sen så ramlade även Siddh ner. Då ropade jag på mamma så hon fick hjälpa mej att fånga honom, det gick inte så bra. Till sist lyckades jag fånga honom, men dom gjorde verkligen ALLT för att jävlas.

Sen bestämde jag att dom inte skulle få vara kvar i sängen eftersom de ändå bara hoppar/ramla ner. Då kom nästa problem: Charli! Han vägrade gå hem. Han kom springande till mina händer, men när jag tog upp honom så skulle han bara hoppa. Lyckades fånga med andra handen under. Då hoppar han igen. Gjorde om det ca 10 gånger och till sist så lyckades vi få in honom i buren igen. Men det va verkligen ett helt träningspass. 

Sen såg jag att en av dom hade kissat i sängen så ska byta lakan nu med^^ Hade tur att det inte kom ner till madrassen i alla fall. Hade blivit en lååång natt annars.

Kommentera här: