Inte skrivit på ett tag

Senast jag skrev var den 14! Nu är det den 17! 

Men jag tänkte berätta om alla dagar och börjar med i torsdags. Jag åkte in till skolan vid 12 tiden för vi skulle ha engelska vid kvart i 1. Innan dess duschade jag och åt och hann inte skriva riktigt då. Men när vi kom till skolan så trodde jag att vi skulle använda datorn, men icke! Vi skulle se på ett avsnitt av Kitchen Nightmare (stavning?) och sen diskutera det. Och även filmen från förra veckan så hann inte skriva.

Efter skolan så fick vi skynda oss till boden och städa för sen skulle jag tillbaka till skolan och servera! Det var faktiskt roligt att servera och jag såg fram emot det mycket. Ivandi tyckte med att det gick bra då. Men det var inte över 140 som de sa först, nej det var ca 100-120 stycken. Men det var kul:)

Kommentera här: