fortfarande på praktiken

Snart kommer mamma och hämtar mig:) Jag är skit sugen på ceasarsallad för jag bruka ju ALLTID äta det när jag är här på kvällarna. Men idag blev det julmat för de hade julbord idag för typ 100 pers eller något. Det var faktiskt gott med julmat, men en sallad hade suttit bättre!

Och eftersom det var sista kvällen det här året så var det äevn sista ceasar salladen för det här året. Kommer sakna det :( Men jag ha planerat in att äta det här när vi fyllt 18 för då få vi vara i puben. Så samma dag vi fyller 18 ska vi äta här har jag bestämt^^ Syrran och jag är först med att fylla det av våra kompisar så det är ju inte kul att gå ut själva:P Det är en lördag vi fyller år med. Sen har jag sett att de har cidern chili/mandarin här och jag älskar den så då kanske man kan ta det till:P

Nu få jag nog inte skriva mer. Visserligen är det inga här, men ändå. Vi är som sagt tre stycken.

Kommentera här: