Dålig uppdatering.

Förlåt för en dålig uppdatering igår, alltså ingen alls. Men jag tänkte berätta lite om dagen i tre olika inlägg, först lite allmänt nu och sen dela upp det. Tråkigt, i know! 
Vi shoppade och efter det gick vi till ett lan och sen till Julian.

Vid 12 tiden så åkte vi in till stan med lilla Janne för att shoppa. Jag var väl den som hittade mest^^ Men vi gick runt mellan halv 1 och kvart i sex eller något tror jag. Det var ju rätt mycket folk inne, men mindre än jag hade väntat mej. Köpte såklart mest inne på New Yorker (kommer kort), men det kunde man kanske förstå för det är min absoluta favoritaffär!!! Janeth köpte en sån skinnjacka som jag köpte i förra veckan, fast hon valde en svart. Köpte lite underkläder, smink, hårspray, tjocktröja och vanliga tröjor.

Kommentera här: