Yummy yummy!

Kom precis upp, var nere och åt kalops:D Det är så gott så det är inte sant. Har inget att göra just nu, men jag funderar på att gå en runda snart. Är alldeles för lat av mig just nu. 

Just det, måste förbereda maten till i mon! Jag ska göra min speciella kyckling:) Visserligen bara till mig, Linda vill ha vanlig och resten vill inte ha kyckling alls. Men jag tycker att den är så god så jag ska då allt ha den:) Hannes ha sagt att den är god med så tydlinge är jag inte ensam om det i alla fall. Visserligen blir det aldrig helt samma, men nästan. Denna gången la jag till en rökig sås, få se hur det blir.
1 therese:

skriven

Allt bra?

2 Lisa:

skriven

Just nu pågår det veckans blogg hos mig!

Gå gärna med :)

Fin blogg btw :)

3 iisaacson:

skriven

fin blogg! :D

Kommentera här: