Yes yes yes!!

För några timmar sen så åkte vi och hämtade filmerna som vi beställt!! Så nu har jag Albert och Herbert volym 2 i DVD:n just nu:D Den är bra den med, såg en del hos Janeth för ett tag sen. Minns inte om vi såg hela eller bara lite, men efter denna så ska jag se de andra. Trean hade de inte inne så får vänta på den:(

Jag ska snart gå och lägga mig tror jag, ska ner till Linda först med ett USB och sen ge lille kissen medicinen. Hon får det sista i morgon på morgonen:)

Håller just nu på med att bränna över videoklipp från Turkiet på en DVD skiva. Vi filmade ju en del när vi var där men har på något sätt glömt bort att visa pappa dem så det blir förhopnningsvis i morgon då. 10 månader senare...

Vet inte om jag kommer uppdatera lika lite som idag, men har inte känt någon lust av att skriva något. Har inte haft något att skriva heller precis.

Kommentera här: