Upp och hoppa vid halv 9!

Idag blev det att upp och hoppa vid halv 9 för vi skulle till Växjö! För min och Lindas del så blev det lite shopping inne på H&M och New Yoker:) Min absoluta favoritaffärer! Måste alltid köpa något när jag är där inne^^ Mamma lämnade blod medan vi var där inne då. Sen gick vi till Espresso House för att äta frukost, jag åt bara en banan på vägen in för så snabbt gå det inte att äta frukost. Men det var gott, som förra gången.

Sen blev det att åka och köpa lite mat och sådant. Vi köpte även iste som jag inte fått dricka i över en vecka, så nu behövdes det verkligen!

Bilder på kläderna kommer i morgon, har redan tagit kort på dom men vet inte om jag ska ta när jag ha de på mig istället för då kanske man se dom bättre, vi får se i morgon, kanske lägger upp både och?

Kommentera här: