Tired

Gick upp från Linda för en stund sen, då skulle hon sova lite. Känner mig med ganska trött just nu så fundera på att vila lite, men då somnar man ju så sent och jag måste verkligen lägga mig i vettig tid nu eftersom skolan börjar nästa torsdag! 

Även om jag känner mig trött så är jag på träningshumör. Låter det vettigt?  Jag känner för att gå en lång runda eller sticka till ett gym och träna. Tyvärr kosta det rätt mycket att träna på gymet i Alvesta så man få antingen till Växjö eller till mini gymet i simhallen. Det är verkligen mini, det i simhallen, känns som vi har typ samma maskiner hemma så då kan man ju lika gärna träna hemma? 

Men i alla fall, träningen ska jag komma igång med, frågan är bara när. Men blir nog när skolan har börjat igen. 

Snart är det dags att göra mat, det lukta så gott i kylskåpet^^

Kommentera här: