Snålvatten och jäkelskap

"Gästerna" åkte hem vid 9 ungefär. Jag skriver "gäster" eftersom de tillhör släkten så jag tycker att det är skillnad, men de är ändå gäster. Men det var väldigt trevligt i alla fall förutom att Isak var så bråkig idag och skulle slå Theo hela tiden. 

Nu är vi trötta allihopa och jag i alla fall orkar ingenting. Vi har plockat i ordning nu med så jag ska ta och läas lite i Harry Potter och De Vises Sten, som jag har läst en del i nu. Den stämmer inte alls med filmen så det är lite kul att läsa den. Vet inte vilken jag ska läsa sen, ska leta efter tips tror jag.

Jag ska läsa Jag saknar dig sen när syrran lånar den. Läser den nog endast eftersom vi kunde varit med i den.

Nu väntar sängen och boken på mig, så jag ska bara läsa tills Snålvatten och jäkelskap börjar igen.

Kommentera här: