Själv nu

För ca två timmar sen stack Janeth hem och för typ 40 min sen stack Julian hem och då gick även Linda ner. Just nu är jag skit trött och orka inte så mycket och på något sätt känns det som jag har svikit någon, även om jag inte gjort något? Det går inte ihop riktigt men det känns bara så, så just nu har jag lite ångest över något.

Men jag har precis nyss tidsinställt några inlägg till i morgon för då åker vi till Ullared och vet inte när vi ålet eller kommer hem så därför har jag gjort så för säkerhetskull. 

När de var här så satt vi ute och pratade och grillade lite och det var väl gott. Det var gott då men inte längre. Sen gick vi in till mig och tittade på TV och pratade lite. Kom fram till att vi ska börja träna lite mer nu, jag och Linda. Behöver någon som kan hjälpa mig och som sätter lite press på mig typ.


Saknar någon som sover jämte mig...

Kommentera här: