Shoppingen från Stockholm

Volymgrejer från Kicks för 65:- respektive 49:-.
Nya skosnören i blått och svart för 30:- styck från Inter sport.
"Ögonskydd" när man sover. Hade en hemmagjord innan men den funkade inget bra så ska se om den är bättre. Den kostade 59:- och kommer från en liten butik som jag inte minns namnet på, men det var något Mique liknande. Absolut ingen aning.
En slags T-shirt liknande tröja från Rio för 199:-.
En skjorta från H&M för 249:-
Detta är en svart koft liknande tunika tycker jag. Jag kommer ha den med ett par gråa strumpbyxor under tror jag, när vintern närmar sig. 199:- från H&M.

Detta var min lilla shopping från Stockholm, men vi var inte ute så länge så vi tittade in i så många affärer och eftersom det var lördag så hann vi inte med så mycket, men jag är nöjd:)

Kommentera här: