Så störande!!!

För ett tag sen höll jag ju på med det där, dag 1 och så vidare. En av dem var: Det här ångra jag. Och jag har en annan sak på den istället för det jag skrev då.

Det jag ångrar så fruktansvärt mycket just nu är att jag och Linda aldrig skickade in en provfilm till en ny biofilm som snart har premiär. Den heter: Jag saknar dig. De sökte ett tvillingpar men vi struntade att skicka in den i slutänden, vi var nog lite fega då.

Men just nu stör jag mig så mycket på det att jag börja få panik. Kunde jag vrida tillbaka tiden till då så skulle jag göra det och då skulle vi skicka in en provfilm till dem. Det visas reklam om den just nu på TV och jag bara tänkte: Det där kunde varit jag och Linda...

Blir jätte arg av det. Visst, vi kanske inte skulle fått rollerna, men vi kunde ju i alla fall försökt.

Kommentera här: