Real Housewives of Beverly Hills

Sitter och tittar på det just nu, sista svsnittet just nu:( Det är den enda serien som jag ha följt varje vecka nu faktiskt. Glee kör ju om hela säsongen just nu och det är inget kul att se på gien för då bli man förvirrad!

Kom just på att jag gick aldrig någon runda. Har haft så ont i magen hela dagen med, tror att det kan vara fisken jag åt innan eller så är det mensverken som bråkar med mig. Inte skojj alls!

Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på just nu. Mamma ha redan gått och lagt sig så det är lite tyst här just nu med, även om TV:n är på.

Detta blir troligtvis det sista jag skriver idag så jag säger Godnatt:)
1 En blogg om 5 systrar:

skriven

Var gärna med i DAGENS BLOGG!

Puss/ Systrarna Backström ♥



http://systrarnabackstrom.blogg.se/2011/august/dagens-blogg.html#trackback

2 Emma:

skriven

Ha något varmt mot magen då brukar det inte göra ont i magen längre :)

Kommentera här: