Onsdagen den 27 juli - på Paddan

Jag tog även lite bilder när vi satt i Paddan, det var kanske mest lite tråkiga bilder på det vi såg, men jag lägger upp några i alla fall.
Var bara tvungen att ha en bild på Theo i sin fina flytväst^^ Den var lite för stor för honom så vi skrattade lite, men Malin satt och höll honom så det gick bra ändå + att vi välte inte heller för den delen. Han somnade efter halva resan med.
Detta är killen som berättade allt under färden och han drog även en del kassa skämt, eller torra skämt som han sa för att vara rolig. Men detta var typiskt J-O skämt. J-O var en av mina lärare och vi säger ibland att det är ett typiskt J-O skäm.
Den här dörren är lite speciell. Han sa att man byggde från två håll och möttes i mitten när detta huset gjordes. Detsamma gälde numrerna och det var tydligen inte jämna nummer så denna dörren fick nummer...
...17 ½:P Tycker att det var lite roligt faktiskt. Vi såg andra hus med sånna halva nummer med, men detta var den första vi såg och det var roligt!
Denna bygnaden gillade jag för det inte är helt platt på framsidan utan det var som ett litet exrta rum där utanpå. I alla fall så gillade jag det, det går inte riktigt att förklara, men den är häftig tycker jag + att den är en häftig gul färg.
Nu räcker det nog med bilder för jag har inga roliga, det är mest bilder på det vi såg och dom är inte så roliga kanske så dessa få duga.

Kommentera här: