Lite smått deprimerad...

Idag var ingen kul dag i skolan. Jag har bytt klass + blivit tvingad att ta bort ett tillval + fått ett annat val istället.

Jaa, jag fick alltså inte ha idrott längre eftersom det gick inte ihop med mitt schema.. På fredagar så måste jag ha näringslära istället för hotell vilket gör att jag missar den då och sen hade jag missat hotell lektionen på torsdag med om jag hade haft idrott. Hade hellre haft idrott än näringslära. 

Sen har jag även bytt klass, är inte helt nöjd med det men jag kände att det var det enda valet och det blir enklare med. Så nu går jag med folk jag inte känner och som jag inte trivs alls med.

Och så har jag fått ett annat val istället som man inte kunde välja och det är Spanska. Kunde inte ha det i ettan och har tjatat ett tag på att få ha det nu i tvåan men det gick inte då. Men när en lärare frågar om det så är det helt plötsligt super lätt att fixa? Så jag är lite tjurig över att jag inte få ha idrott längre, gillade verkligen det... JÄVLA NÄRINGSLÄRA!!!!!

Dagens färg: svart

Kommentera här: