Hello!

Denna dagen har varit stressig! Började med matte vid 9.15 och sen blevdet att nästan springa till bussen vid 11.35 för att hinna med den hem eftersom jag vid 12.45 skulle vara hos tandläkaren. Sen vid 13.05 så gick det en buss till Växjö igen som jag skulle med, men missade för att tandläkaren kom för sent och var allmänt jävla långsam! Så då fick jag ringa mamma och fråga om hon kunde köra mig in till Växjö och det kunde hon. Eller jag övningskörde in dit medan hon åt i bilen. (Hon skulle egentligen jobba och var på väg hem från Växjö när jag ringde henne) Så hon fick åka in till Växjö en exrta gång bara för att jag missade bussen med 5 min. Vid 14.00 skulle vi ta skolfoto så det var därför det var lite bråttom in igen, annars hade jag ju gått hem istället. Fotot då tog bara 10 min ungefär och sen var det bara att åka hem igen.

Men vi gick bort till Joel och Emil och pratade lite tills dom började igen så då stack vi till bussen och tåget. Nu är jag hemma igen och tittar på New Zeeland's next top model och sen blir det att vila:) Är slut i fötterna...

Kommentera här: