Dag 27 - Min favoritplats

Jag tar faktiskt min säng där. För en vecka sen hade jag svarat Hannes armar, men det går inte nu och det enda som jag behöver som möbel när jag flyttar är min säng. Jag ha alltid sagt att det är de bästa jag har, jag ligger alltid i den hela tiden när jag är hemma. Sitter såklart på stolen när jag skriver och så på datan, men annars gör jag i princip allt i sängen. Som man kan göra i rummet då såklart.

Men sängen är den skönaste möblen jag har och hade jag fått bestämma så hade jag nog legat i den hela dagarna, men jag vill inte bli en person på 300 kilo när jag bli vuxen sen så tyvärr. Men min säng är den mjukaste jag ha sovit i, förutom Hannes, den är nog lika mjuk. Mjuka sängar är det skönaste, hårda sängar är bara bra för ryggen.

Men i alla fall, sängen är min favoritplats!

Kommentera här: