Dag 25 - En första

Här kommer jag ärligt talat inte på vad jag ska skriva. Jag kom på en bra sak igår kväll, men det är helt borta nu. Så jag kommer bara välja då jag fick mina första husdjur.

Det var väl över 6 år sen som vi fick dem. Det var marsvinen Sotis och Snutten. Sotis blev min, men jag fick inte döpa honom för de hade redan namn när vi fick dem. 
Mamma lurade i oss att någon skulle få de i julklapp, vad hon inte sa var att det va jag och Linda som skulle få dem:P 

Har alltid önskat mej en katt, men när vi fick dem så glömdes det bort och jag var så glad att jag hade fått ett djur eftersom alla kompisar hade djur och hela släkten hade katter och hundar. Så att vi fick marsvinen var något speciellt, just för att vi va de enda som hade marsvin. Ingen jag kände hade det och alla som såg dem tyckte att de var så stora:P Några av kusinerna var rädda för dem. Men de var jättesnälla, mina ena moster tyckte om att hålla dem när hon var och hälsade på.

Detta bilr mitt En första inlägg.

Kommentera här: