Tacos!!!

Kläderna jag hade på mig idag, alltihopa från Ullared.
Idag har vi hämtat mormor så nu är hon äntligen hemma! Hon var riktigt glad över att få komma hem och slippa kärringarna hon delade rum med. Så vi stannade hos henne ett tag. Jag och Linda satt ute på trappan och solade lite och jag brände benen^^ Jag måste börja smörja in hela kroppen nu annars kommer det bli en jobbig sommar. Mosters kisse Pelle kom med dit och blev glad över att hon är hemma igen och han var så kelen och ville bara gosa hela tiden men han la sej på armarna och händerna när vi skulle klappa honom så det gick inte så bra:P

Vi fick handla lite åt mormor med så jag köpte 3 saker till ansiktet medans vi var där, behöver fylla på snart och alla jag vill ha kostade 50kr så då gick det ju lika bra att köpa nu och käna 40-50kr^^

Det blev att övningsköra hem över Benestad och det gick sådär, lite jobbigt med skogsvägar för de är så smala. Sen gjorde vi tacos och det blev skit gott! Men nu är man så mätt att man vill spy^^ 

I morgon blir det till skolan och gå på stan :)

Kommentera här: