En helt underbar dag måste jag bara säga :)

Riktigt fint väder nu i eftermiddags! På morgonen var det kallt och blåsigt men det blev mycket bättre. Vi hade någon sorts av sexualkunskap idag i skolan med, det kom två från RFSL som föreläste lite typ. Det var roligt och intressant faktiskt för det var saker man inte fick lära sig i grundskolan, vilket jag tycker man borde fått göra. Efter lunchen gick jag aldrig ut, fatta inte varför, det var ju jättefint! Det märkte vi sen när vi hade brandövning, det gjorde det hela mycket roligare och skönare^^ Så det var ju även fint när vi gick till bussen efter skolan. 

Älskling följde med hem idag och det var roligt tycker jag. Han löste även problemet med min mobil så nu går det att skicka sms från den, men det var roligt att ha min gammla så jag tänkte ha den i morgon med. Man skriver så sjukt mycket fortare med knappar på den asså! Och jag älskar färgen, ljus rosa^^ Jag körde hem honom innan, det var roligt. Jag gillar att köra moped faktiskt, det är skönt och kul för det gå ju mycket fortare än att cykla^^

Lyssnar just nu på Danny - Radio. Den är bland mina favoriter. På lördag ska jag och Linda titta på EMD i Växjö när dem kommer, skoj!!!

Kommentera här: