Dumma förkylning :(

Tror att jag har blivit förkyld:(
Igår hade vi idrott och det var faktiskt riktigt roligt, vann två tävlingar med dessutom! En vann jag över hela klassen och den andra över två killar, men jag fuskade lite tydligen. Men jag bry mig inte om jag vann elr inte, han hade kunnat få poängen istället om det var så^^
Jag kände förra söndagen att det kändes som att det skulle bli en bra vecka, jag hade helt rätt med! Veckan ha känts jätte bra och rolig faktiskt, även om jag har varit väldigt trött ibland. 

Efter skolan så åkte vi och jobbade i alla fall och det gick ju bra, åt ltie med. Efter det så blev det hem och duscka och packa för jag skulle sova hos älskling, vi firade 8 månader ihop med då:) Så det var mysigt, men det var då jag verkligen upptäckte att jag var förkyld. Halsen bara bränner och gör ont, ögon har blivit glansiga (täcken för att jag är förkyld, kanske ha feber med då) och näsan va täppt och rann ibland med. Rätt jobbigt för jag fick knarka läkerol, det enda starka jag hade som hjälpa att bedöva halsen för tillfället. Men det var kul och mysigt där för hans föräldrar och vi satt och åt och tittade på Så ska det låta tillsammans^^

Kommentera här: